FireFightersKid Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Welk protoype file moet ik gebruiken om in de scripts, LAFirestation, LATofirestation en LAfirestationStart te veranderen dat de arial ladder verandert door de tiller truck?GrtzFFK Link to comment Share on other sites More sharing options...
soulbody Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 ik heb het script bekeken van de tiller truck en ik weet niet zeker of het werkt maar het gedeelte om een script te starten lig in deze data: v.RemoveCommand("MoveTo"); v.RemoveCommand("GoHome"); v.AssignCommand("VcmdDeinstallTiller"); v.AssignCommand(DUMMY_TILLER); if (v.HasCommand(DUMMY_HASSIREN)) Game::ExecuteCommand(DUMMY_DISABLE, &v, &v); int VecID = v.GetID(); GameObjectList list = Game::GetGameObjects(NAME_TRAILER); for(int i = 0; i < list.GetNumObjects(); i++) { GameObject Trailer = list.GetObject(i); if (Trailer.GetUserData() == VecID) { Vector Pos = Trailer.GetPosition(); float r[9]; float childr[9]; Trailer.GetRotation(r[0], r[1], r[2], r[3], r[4], r[5], r[6], r[7], r[8]); Vehicle m = Game::CreateVehicle(OBJ_TILLER_REVERSED, NAME_TILLER_REVERSED); m.SetUserData(Trailer.GetUserData()); m.SetPlayerMP(Trailer.GetPlayerMP()); m.SetPosition(Pos); Math::EulerToMatrix(180.0f, 0.f, 0.f, childr); Math::MultiplyMatrices(childr, r); m.SetRotation(childr[0], childr[1], childr[2], childr[3], childr[4], childr[5], childr[6], childr[7], childr[8]); m.PushActionInstall(ACTION_NEWLIST, &m); Trailer.SetPlacement(PLACEMENT_NONE); Trailer.SetPosition(Trailer.GetPosition() + Vector(0.f, 0.f, -200.f)); Trailer.SetSelectable(false); System::Log("Hide trailer");ik zou volgende week bekijken of ik er eentje kan maken en share maar dat zal wel moeilijk zijn anders had hoppah het zelf al wel gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppah Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Dat heb ik juist niet expres gedaan, of het nu makkelijk is of niet. De tiller truck heeft meerdere problemen (zie Bug Report topic) en spawnt daardoor niet in de kazerne. De aerial ladder is gewoon makkelijker in het gebruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireFightersKid Posted September 26, 2009 Author Report Share Posted September 26, 2009 voor in fire station 1 te zetten?dat is eigenlijk mijn bedoeling... welke van de onderstaande (omcirkelde) prototype files moet ik gebruiken voor in de scripts?ik heb wel al gezien dat het kan...hier een screenieEDIT: Ahzo, juist samen gepost. Ok, als het te veel bugs heeft... Maar zijn het erge bugs of niet?grtzFFK Link to comment Share on other sites More sharing options...
soulbody Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 voor in fire station 1 te zetten?dat is eigenlijk mijn bedoeling... welke van de onderstaande (omcirkelde) prototype files moet ik gebruiken voor in de scripts?ik heb wel al gezien dat het kan...hier een screeniegrtzYonije zou het scripten even opnieuw moeten leren. het gaat hierbij om dummy namen niet om iedere protype bestand van iedere deur en wiel. wagens worden omgebouwd uit deze prototypes en opgeslagen via een geadvanceerd engine systeem gekoppeld. dus dit is veel te moeilijk om via de prototypes te doen plus een grootte omweg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppah Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 voor in fire station 1 te zetten?dat is eigenlijk mijn bedoeling... welke van de onderstaande (omcirkelde) prototype files moet ik gebruiken voor in de scripts?http://img62.imageshack.us/img62/319/dffq.pngik heb wel al gezien dat het kan...hier een screeniehttp://lamod.emergency-planet.com/screens/em4_lamod_01.jpgEDIT: Ahzo, juist samen gepost. Ok, als het te veel bugs heeft... Maar zijn het erge bugs of niet?grtzFFKIk vraag je dringend om de volgende keer GEEN fullscreen plaatjes te posten. Gebruik OF thumbnails OF gewoon een link, zoals in de quote. Iets laten spawnen in het begin (dat gaat via start script) is iets anders dan het voertuig er in kunnen parkeren. Na het laden kan je de aerial ladder gewoon wegsturen en de tiller ervoor in de plaats laten parkeren. Net zoals dat je ook de LAX ambulance in de kazerne kan laten parkeren in plaats van de gebruikelijke ALS ambulance. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireFightersKid Posted September 26, 2009 Author Report Share Posted September 26, 2009 Ok, srry voor mijn fouten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny96 Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 hey hoppah, do this tutorial in english please Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppah Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 hey hoppah, do this tutorial in english pleaseIt's not a tutorial. That guy wants to know how he can spawn the tiller in the fire station at the start of a new freeplay game. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny96 Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 i want it too but i don't speak dutch Link to comment Share on other sites More sharing options...
picicch Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 me too can someone write this in english please Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireFightersKid Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 Just send the arial ladder in the begin of the game to head quarters, spawn a tiller truck and send him to the fire station... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppah Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 NL: Probleem opgelostEN: Problem solvedhttp://forum.emergency-planet.com/index.ph...view=getnewpost= TOPIC CLOSED = Link to comment Share on other sites More sharing options...