BH112 Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 Hallo allemaal, Ik ben gevraagd door een collega uit Duitlstand om een team bij elkaar te krijgen die willen helpen bij een (nu nog) duitse mod (Gronau/Twente mod - EM4 deluxe), momenteel zoeken we een Scripter, Mapper en 3D Modder. Zelf kan ik momenteel niks doen ivm kapotte laptop (van de trap laten vallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoclusius1 Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 Hallo allemaal,Ik ben gevraagd door een collega uit Duitlstand om een team bij elkaar te krijgen die willen helpen bij een (nu nog) duitse mod (Gronau/Twente mod - EM4 deluxe), momenteel zoeken we een Scripter, Mapper en 3D Modder. Zelf kan ik momenteel niks doen ivm kapotte laptop (van de trap laten vallen). Hieronder zal ik nog wat screenshot toevoegen van de voertuigen die hij zelf gemaakt heeft! Als je het mij vraat ziet dit er erg strak uit!De bedoeling is als volgt:Leitstelle Gronau & Meldkamer TwenteBeide met hun eigen officiële alarmeringsmogelijkheden. Alle hulpdiensten zullen erin voorkomen, zowel in het Duits als in het nederlands. Ik zal binnenkort een lijst online zetten met de voertuigen die erin komen per land/kazerne. Ik hoop dat er mensen zijn die kunnen helpen! Dit belooft zeker een mooie mod te worden waar we allemaal wat aan hebben! Multiplayer zal in de loop van de tijd ook mogelijk zijn.Stuur me even een PM als je ons team wilt komen versterken!Met vriendelijke groet,Björn & Markmaybe type it in english ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RookHavoc Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 English forum? English language please Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...