Jump to content
Guest PortugalMod

Portugal Mod official

Recommended Posts

Guest PortugalMod

Moderator's edit: Thread's closed. Mod closed. Thank you and goodbye.

Any new Portugal mod topic will be automatically closed and its author banned until I'm sure it has not been posted by the same model-stealing, gibberish-speaking, not-complying-to-moderator-orders son of a bitch.

I'm sorry it had to come to this, and I apologize to any of our Portuguese members who may feel offended by this, but we've been plagued for months by this member who keeps spamming our boards with new Portugal mod topics made of stolen models, and who seemingly doesn't understand a single word of English, thus breaking every rule of this board and then pretending he doesn't understand. My attempts to ban him have proved futile as he seems to be using different IPs, so this is my only other option short of IP banning the whole country of Portugal.

Qualquer assunto sobre um mod de novo sobre Portugal será fechado automaticamente e seu autor banido até que eu tenho certeza que não foi postado pela mesma pessoa que rouba modelos, fala um jargão completa, e não cumprir as ordens de moderadores.

Sinto muito, mas tinha que vir a este, e peço desculpas aos nossos membros portugueses que podem se sentir ofendido por isso, mas temos sido atormentado por mês por esta pessoa que continuamente spams nos tópicos mod novo Portugal, contendo modelos roubados, e que aparentemente não entende uma única palavra de Inglês, assim, quebrando todas as regras deste fórum. Minhas tentativas de proibir-lhe provaram fútil como ele parece estar usando IPs diferentes, então esta é a minha única outra opção curto de proibir todos os endereços IP em Portugal.

• Upvote 1

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...